Què passaria si tinguéssim prohibit l'ús del color a les nostres vides? Sembla impossible, oi? La necessitat de color i el seu impacte emocional en el nostre dia a dia és el lema de la campanya publicitària de l'empresa britànica de pintura Dulux. How would we live in a color banned world? It seems impossible, right? This necessity of colour and its emotional impact on our everyday lives is the main theme of the latest advertising campaign from UK consumer paints manufacturer Dulux.
La campanya ha estat realitzada per l'agència de publicitat Bartle Bogle Hegarty, i el vídeo, inspirat en la Prohibition-Era dels anys '20 i '30 als Estats Units, dirigit per Christian & Patrick... prohibicions, gangsters, policies, persecucions, cotxes, robatoris, una heroina, un escriptor a l'altra banda de la finestra,... tots els elements d'una pel·lícula del gènere negre. The video, inspired in USA's Prohibition-Era, was directed by Christian & Patrick while the overall campaign concept was designed by London-based creative agency Bartle Bogle Hegarty... prohibitions, gangsters, cops, car chases, an heroine, a young writer living across the street, and many more elements from a good black & white film noir.
Nauttikaa! Gaudiu_Enjoy!
MOI, MOI!
Nauttikaa! Gaudiu_Enjoy!
MOI, MOI!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada