dimecres, 17 d’octubre del 2012

una MICA de TOT... i de RES

Hyvää päivää!

via COLOSSAL art & visual ingenuity
L'artista visual Catherine Nelson, afincada a Sydney, es refereix a si mateixa com a pintora a través de la càmera fotogràfica, amb la que crea mons imaginaris en miniatura.

via COLOSSAL art & visual ingenuity
via COLOSSAL art & visual ingenuity
Cada obra consta de centenars de fotografies que enganxa digitalment. Però... tot i això... no deixen de tenir un origen merament fotogràfic.

via COLOSSAL art & visual ingenuity
Catherine Nelson diu... Quan em vaig apropar a la fotografia, vaig pensar que fer simplement una foto que representés només allò que veia a través de la lent no expressava, en absolut, la meva experiència personal del món que m'envolta. Després d'anys d'experiència en el sector dels efectes visuals en pel·lícules, i la meva formació com a pintora, vaig començar a fer fotos a un altre nivell. La sèrie Future Memories compren 20 mons flotants, composats de manera meticulosa amb centenars de detalls junts. La poesia visual, la fotografia natural i les tècniques digitals es fonen per donar forma a aquests paisatges trascendentals. El resultat és una mitologia pictòrica contemporània que, de manera molt subtil, recorda a l'espectador una veritat molt profunda, i és, que en la petita varietat local resideix en el destí del món.

via COLOSSAL art & visual ingenuity
via COLOSSAL art & visual ingenuity
Catherine Nelson ha treballat en l'àmbit dels efectes visuals en pel·lícules com Moulin Rouge, Harry Potter o 300.

Nauttikaa! Gaudiu!
MOI, MOI!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada