dimecres, 24 de juliol del 2013

AVUI m'agrada...

AVUI m'agrada...en, i molt, les pool house!
Fa tanta calor, normal per l'època de l'any, d'altra banda, que em veig obligat a ensenyar-vos unes quantes imatges que pretenguin ser refrescants... com les d'aquestes pool house (als Estats Units... que d'això sí que en saben... de fer-ho tot... a lo grande), construccions a la vora de les piscines i que poden tenir tants usos com es vulgui (casa de convidats, vestuaris, menjador d'exterior, saló d'estiu, ...)...
What we like most today are pool houses, like these from USA!


Charleston   src remodelista
Los Angeles   src remodelista  
Hamptons   src remodelista   
Sun Valley   src remodelista
Quina us agrada més? Avui unes quantes, i demà, que, de ben segur, també farà molta calor, unes quantes més! Which do you like most? A few today, but more of them tomorrow because I'm sure here in Spain the weather will continue as hot as today! Or, maybe, even more!


Però abans, crec que us havia d'intentar provocar una mica d'enveja i ensenyar-vos on, al llarg del dia, m'anirè sucant per apaivagar una mica la temperatura, tot i que no tinguem pool house! We think we must show you our swimming pool, where we are going to dive in it in a few moments to get refreshed, and provoque you a little bit of sane envy, although we don't have a pool house!

Nauttikaa! Gaudiu_Enjoy!
MOI, MOI!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada