dimecres, 11 d’abril del 2012

AVUI m'agrada...

AVUI m'agrada... el regal que vam fer a la nostra neboda pel seu aniversari.


Quina il·lusió quan t'arriba un paquet a casa!

Ja sabem que encara li falta una mica perquè comenci a llegir... però de moment és un missatge que tindrà a la seva habitació i que l'acompanyarà cada dia, animant-la a aprendre coses noves i a continuar endavant! 
Per això, en comptes de regalar-li un joc sencer de daus de lletres de l'abecedari... vam pensar que aquest seria un bon missatge dedicat a una personeta que tot just comença els seus passos per la vida!

Es tracta de set daus que et desitgen que siguis feliç ...BE HAPPY..., i quatre més que reprodueixen el seu nom ...NOAH... Són vintage... reciclats i reutilitzats, amb una història (o moltes) al darrera. Són uns antics petits blocs cúbics de fusta que medeixen uns tres centímetres per cada cara.

A mi m'encanten... i vaig aprofitar per demanar-ne també dos més amb les nostres inicials!


A qualsevol botiga per internet en trobareu (eBay, Etsy, ...), però jo prefereixo Etsy... és més... acurada amb els productes que ven... sembla com si ja haguessin passat per una criva de qualitat prèvia. Els vaig trobar a la botiga d'alex keller, de Tucson, Arizona, EEUU (en cinc o sis dies em van arribar), però si en el buscador poseu vintage wooden letter blocks, us en sortiran bastantes més. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada