dimecres, 14 de març del 2012

AHIR vaig anar a...

AHIR vaig anar a... mb 600 per Barcelona.
via pummbarcelona
Moritz i l'empresa pummbarcelona, que organitza aventures urbanes a Barcelona, n'ha pensat una de nova. Circular de nit per Barcelona amb una d'aquestes, com ells anomenen, limusines, amb una parada tècnica al bar Velódromo, al carrer Muntaner, per fer unes tapetes i beure, òbviament, cervesa MORITZ, i una parada final al número 41 de la Ronda de Sant Antoni, a l'antif¡ga fàbrica Moritz, per continuar amb la degustació de tapes del seu bar i escoltar un grup de música molt rumbero.
Jo ja ho he probat per a vosaltres... el dia de la presentació, però ells ho organitzen cada dimarts, del 20 de març fins el 19 de juny, de 20.30 a 23.30. 
En Jordi va treure el cotxe del pàrquing (erem un grup de 10 cotxes amb dos o tres ocupants cada un), per una rampa considerable, tan bé com el cotxe li va deixar (els pedals d'aquest cotxet són criminals)...
...ai! ... que ara ja heu vist en jordi...


... i vam sortir de la Fàbrica Moritz conduint fins al Bar Velòdrom



Després vaig agafar jo el cotxe, per fer la part més llarga del recorregut, per Muntaner fins a Gran Via de les Corts Catalanes, gir cap a Pça Universitat, baixada carrer Pelai, Rambla, Drassanes, Avda Paralel, Rda St Antoni, Floridablanca i, finalment, vam deixar el cotxe i vam sopar amb rumba a la Fàbrica Moritz. 
Bufff! Quin embolic! Però va ser genial! Tant si condueixes, com si et toca estar a la parte sufridora, com a copilot, val la pena! Em sembla que per a vosaltres són... uns... 29€ 

Jo.. és que... la premsa... ja se sap... Ens sacrifiquem per provar-ho TOT per vosaltres!


MOI, MOI!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada